Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

maandag 6 januari 2020

Os in de polder

Tijdens een wandeling in het najaar tussen Capelle aan de IJssel en Nieuwerkerk aan de IJssel troffen we in een weiland deze Moeder os aan met haar kalf. Gelukkig had ik m'n camera bij me dus even 'n paar foto's geschoten van dit fraaie stel.






9 opmerkingen:

  1. Hoi Kees.

    Prachtige foto's Kees.
    Mooi moeder met kleintje.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mother and young - of any species - is always a welcome sight.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's Kees. Geweldig met dat kleintje er zo bij.

    Groeten, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn prachtige en indrukwekkende beesten om te zien. Mooi met zo'n kleintje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie beesten, ze lijken behoorlijk op de Schotse hooglanders die hier in de duinen lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn mooie foto's Kees.
    Prachtig om moeder en kind samen te zien.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful photos, Kees. You captured the beauty of the two together, very nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit zijn echt hele mooi foto's Kees.
    geweldig om deze moeder met haar kleintje te zien :-))))
    Dat is de natuur in het echt.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen