Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

zaterdag 8 februari 2020

Oude haven

Enkele oude scheepjes in de oude haven, een vroeger balkengat, in de Hollandse IJssel tijdens lichte mist Het haventje bevindt zich tussen Nieuwerkerk aan de IJssel en Capelle aan de IJssel. Aan de overzijde ligt Oudekerk aan de IJssel








6 opmerkingen:

  1. Dit ziet er toch fantastisch uit.
    Mooi gefotografeerd Kees.

    Groeten, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kees.

    Mooie foto's Kees van deze scheepjes.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So nice to be at that harbour with you!Love the old boats.Seems like spring is coming!!Ohh my love that good smell too ,of boats beeing prepared for spring and summer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, Kees, vooral die oude sleepboot !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's van al deze schepen Kees.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat haventje, hier hebben we jachthaven of havens voor zeeschepen, een haven voor binnenschepen ken ik hier niet.

    BeantwoordenVerwijderen