Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

donderdag 19 maart 2020

De Hollandse IJssel.

De Hollandse IJssel, de rivier die langs mijn woonplaats stroomt.


Rietkraag aan de oever, aan de overkant de kerk van Krimpen aan de IJssel.

Rechts is net de molen van Krimpen aan de IJssel te zien.

Een van de kribben de rivier.
 
De Hollandse IJssel richting Rotterdam.

Links de waterkering met algerabrug en in het midden de Van Brienenoordbrug.

17 opmerkingen:

  1. Hoi Kees.

    Mooie foto's Kees.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ha David this is clean. Years to go it is Ceaning.
      Groet Kees

      Verwijderen
  3. Hoi Kees,
    door gedoe met een nieuwe pc loop ik dus weer eens mega op achter.
    Maar wat een mooie en heldere foto's laat je hier zien.
    Prachtig om te zien gewoon!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Helma, succes met de nieuwe pc, hopelijk is het snel weer in orde.
      Groet Kees.

      Verwijderen
  4. Aan het water is altijd wat te zien. Mooie foto’s heb je gemaakt Kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What wonderful views down by the water. Excellent and beautiful photos, Kees.
    Have a nice evening, my friend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie fotos van de Hollandse ijssel. Mooi die huizen op de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful photoes from -Rotterdam!My father used to tell me alot from that city,he Wasa sailor

    Wish you and Your love ones a happy quiet weekend:)))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Kees, mooie foto's laat je ons zien.
    Ook de achtergrond is fantastisch.
    groet eilandstaete

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What amazing photo, especially taken the buildings from across the river!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie serie, Kees, vooral de laatste foto is bijzonder !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige serie heb je hier Kees.
    Genieten is dat hé?
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Kees!!!...Gorgeous photos... Regards

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is stil op straat Kees. Bij jullie alles goed en gezond?

    BeantwoordenVerwijderen