Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

zondag 24 mei 2020

Historisch boerderijtje

Dit oude en historisch boerderijtje heb ik gefotografeerd in Jaarsveld. We kwamen het tegen tijdens een ritje op de dijk langs de Lek, ergens tussen Schoonhoven en Vianen. Het stamt uit de 16e eeuw.
Het stenen bruggetje wordt ondersteunt door flinke planken. het kleine gedeelte aan de linkerzijde is ontstaan als jagershuis.






8 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's van deze boerderij Kees.
    Maar ook de bloemen heb je ermooi op staan.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The farm is beautiful and well cared for. Beautiful photos Kees, they are nice to see.
    Have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind vooral de luiken mooi staan bij zo'n oude boerderij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful photoes!I like the village!So quiet and relaxing!

    Thank you for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sfeervolle foto's van die boerderij Kees. Mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Kees.

    Super leuk huis.
    Leuk de rode luiken.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I am very happy that this wonderful old structure has survived for centuries so that you can still enjoy it.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een pracht van een boerderijtje, Kees en mooi op de foto gezet.

    BeantwoordenVerwijderen