Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

woensdag 20 mei 2020

Zomaar tegen gekomen tijdens een ritje.

Dit wil ik u toch even laten zien, ik vind dit echt een vorm van wat je graag wil moet je gewoon doen. Ook op deze manier beeld je uit waar je veel interesse in heb, ik vind het heel leuk gevonden en toch ook wel uniek. Wil je leven als 'n vorst maak je van je boerderij een kasteeltje.
De boerderij staat tussen Brandwijk en Molenaarsgraaf in de polder Alblasserwaard, een gebied waar ook veel molens zijn, wipmolens en poldermolens, een streek die de moeite waard is te bezoeken.











9 opmerkingen:

  1. What an interesting place. I guess there's a new king in the neighborhood. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kees!!.. What a lovely place... Nice pictures... Cheers

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk zoiets, het maakt de boerderij net anders dan de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kees, mooie serie heb je ervan gemaakt.
    Een beetje afwisselend die boerderijen.
    groet eilandstaetre

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is inderdaad heel bijzonder Kees. En origineel is het zeker!
    Het zal vast vaak gefotografeerd worden 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Kees.

    Dit is top.
    Hier wil je toch lekker wonen.
    Ik vind dit super leuk.

    Goed dat je dit hebt gezien.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. It almost looks like a child's toy set.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful blog you have Kees!Ilike the design!Also enjoyed the walk!Pretty houses looks beautiful :))

    wish you a lovely day Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit heb ik ook eens gefotografeerd en verwerkt in een film voor mijn YT kanaal. En deze video heet: Alblasserwaard - | Molenlanden | Brandwijk - Brandwijkse dijk. Wellicht ook eens leuk om te zien misschien?

    BeantwoordenVerwijderen