Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

woensdag 19 augustus 2020

Nostalgie

Tijdens 'n bezoekje aan de Betuwe deze Zundapp gespot, De tegenligger van de Kreidler. Alle twee waren dit toch wel jongens dromen., Ik had de Oranje kreidler met als eerste de voetversnelling van de serie, daarvoor 'n rode en daarvoor had ik n zwarte puch met zo'n hoog stuur. Helemaal in was die.



7 opmerkingen:

  1. Hoi Kees.

    Super Kees.
    Mooi die herinneringen van vroeger.
    Ik heb jaren lang een solex gehad, heel veel plezier mee gehad.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat is zeker een stukje nostalgie Kees. Deze ziet er goed onderhouden uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The dreams of our youth stil brings back memories and smiles. Nice one, Kees!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeg pleide å sitte bakpå.En vidunderlig tid😘

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zo'n Zundapp, grote kans dat je daar nu veel meer voor moet betalen dan 30 jaar geleden voor een nieuwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nostalgie.

    Ik had een puch maxi, een damesbrommer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja hahahahaha... geweldig Kees.
    mijn ega had ook een Zundapp vroeger en een enkele keer zie ik ze hier ook nog wel eens rijden :-)
    Echt heel gaaf.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen