Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

dinsdag 1 september 2020

Buitenplaats

Deze buitenplaats met de naam Broekhuizen gespot in Leersum tijdens een van de vele tochtjes die wij maken. Het is een fraaie buitenplaats dat staan in een bijzonder groot en mooi landgoed. 
Helaas was het verboden terrein dus kon ik hem niet in z'n geheel fotograferen. 
Gelukkig waren er 'n paar zichtlijnen.




13 opmerkingen:

  1. The land in which it is located looks very appealing.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kees,
    Wat een prachtig huis. Ziet er niet verkeerd uit.

    Groeten, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kees.

    Mooi groot huis.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Åhh en vakker bygning!!Det er bra slike hus blir tatt vare på!Jeg skulle likt å vært der på besøk.Takk for at du deler :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I mean what a great house!Google translate for me is not goodtoday!Very beautiful Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook van een afstandje is het een imposant gebouw Kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. An amazing and impressive building. Nice captures, Kees!
    Happy September to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi landhuis is dat, wordt nu vast gebruikt als een kantoor. De weg van Haarlem naar Lisse, waar we vroeger regelmatig reden, daar stonden ook van die mooie huizen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Boa tarde. Parabéns pela postagem Kees, vontade de conhecer esse maravilhoso lugar. Grande abraço carioca.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Kees,
    ondanks dat het verboden toegang was heb je toch een paar hele mooie foto's weten te maken :-)
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Kees.
    Mooi om het landgoed te zien, je hebt er toch mooie foto's van kunnen maken.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen