Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

woensdag 16 september 2020

Uitstapjes in groningen

 Deze keer een bezoek aan de Verhilversum borg en enkele foto's van de tuin in Leens.

De Borg met gracht
 
Het koetshuis

De voorzijde

De linkerzijde

De tuin


De linker en achterzijde met gracht

De achterzijde


De borg met gracht


De voor en rechterzijde

De tuin met Theehuisje

De houten brug over de gracht 


9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tuinen zijn er bij deze gebouwen Kees.


    (In het najaar/winterseizoen ga ik naast mijn gedichtenblog verder op een nieuw weblog: https://hillysogenzien.blogspot.com/
    Voel je vrij, als je zin hebt je bent welkom:)

    Groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful buildings with gorgeous gardens. Your photos show their beauty well, Kees. I love your new banner, it's a beauty. Enjoy your evening, my friend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi landhuis (borg) met tuin Kees, die heb je weer fraai op de foto gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie plek Kees. Die Groningse borgen zijn vaak prachtig. Deze is mij nog onbekend, maar gaat op het lijstje met plekken nog te bezoeken 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Kees.

    Wat mooi Kees, het ziet er goed verzorgd uit.
    Mooie foto's heb je gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Boa tarde Kees tudo lindo e maravilhoso. Obrigado pelas belas imagens.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Nice!what have you done to your blog it looks so fresh and good!I have trouble with mine after the new settings

    Wonderful walk with you today.Love the houses and the castle is amazingthink it is in water wow just like the old time they build itlike this(The enemy could not get in)

    thank you for sharing and stay healthy and safe!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er goed uit, je "header". Mooie serie van de borg, Kees, zeer bijzonder !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In Groningen hebben ze meer van dit soort mooie burchten of huizen. Prachtig om deze te4 zien. Je hebt er ook weer een hele mooie serie van gemaakt Kees en de tuinen zijn ook geweldig.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen