Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

maandag 12 oktober 2020

Huis Zwaluwenberg en de tuinen van Vogel

In 't Harde in, dicht gelegen bij Ermalo, in Gelderland, staat in een groot park het Huis Zwaluwenberg, Het is een bijzonder fraai huis dat is gebouwd rond 1728. Het Landhuis is in privébezit samen met het omliggende landgoed en wordt nog altijd particulier bewoond. In het zelfde park bevinden ook de Kruidentuinen van Vogel, ook deze hebben we een bezoekje gebracht.

6 opmerkingen:

  1. Wow nydeligt gammelt hus!!Var du inne også`?Fantastisk hvordan de kunne bygge fine hus før i tiden:)

    Ønsker deg alt godt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kees,
    Wat een prachtig huis in een schitterende omgeving. Ziet er mooi uit.
    Je hebt het ook heel mooi weten te fotograferen.

    Groeten, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The house and grounds are very beautiful. Well done, Kees.
    Have a wonderful new week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier zou ik wel eens naar toe willen Kees.

    Fijne dag,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Kees.

    Mooi daar Kees.
    Mooie tuinen en mooie gebouwen.
    Mooie foto's heb je gemaakt..

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Boa tarde Kees. Seria um sonho realizado conhecer esse maravilhoso lugar.

    BeantwoordenVerwijderen