Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

donderdag 12 december 2019

Amaryllis

Door bepaalde omstandigheden was ik genoodzaakt een nieuwe blog te  beginnen, bij deze dus de eerste blogpost, 

Net als ieder maand december geven de Amaryllissen weer hun mooie bloei, ook nu staat de eerste weer bij mij te pronken, dit maal een roze met wit, de volgende staat nog in de knop, dit moet een licht groene gaan worden, een nieuw soort.







4 opmerkingen:

  1. Beautiful "first" post! Amaryllis is one of my favorite flowers. I have never seen a light green though, very interesting combination with the red/pink.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een nieuw blog, een nieuw begin. Er komen vast weer veel mooie foto’s op, Kees. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen