Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

vrijdag 13 december 2019

Mijn omgeving

Deze keer enkele kiekjes van mijn omgeving langs de dijk van de Hollandse IJssel.

Een fraai dijkhuisje gebouwd in de dijk

Een vroeger gemaaltje, nu een kantoorruimte, gebouwd tegen de dijk


De Hervormde dorpskerk aan de voet van de dijk.

4 opmerkingen:

  1. O dat dijkhuisje is echt schilderachtig mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is een mooi plekje daar aan de Hollandse IJsel
    dank je voor je bezoek , en blij dat je het leuk vond
    fijne avond groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I´m here again :-))) Nice shots.. Happy weekend Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kees.

    Mooie foto's dat huisje is echt heel mooi.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen