Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

zaterdag 14 december 2019

Djiva onze trouwe viervoeter

Dit is Djiva, hij is nu circa 3 jaar bij ons, en is circa 9 jaar oud.  Wij hebben hem uit het asiel gehaald, hij heeft daar gelukkig maar 4 weken gezeten en kwam bij een ouder echtpaar vandaan die hem niet meer konden verzorgen door ziekte van zijn baasje. het is een heerlijke en speelse jongen die bijna alles voor elkaar weet te krijgen met z'n vragende oogjes. Hij is dol op onze kinderen waarvan die altijd wat lekkers krijgt als zij komen en kan overal mee naar toe wat hij eerlijk vind en kan heel goed alleen thuis blijven.Wij willen hem voor geen goud missen.




7 opmerkingen:

  1. Hoi Kees.

    Hij ziet er heel erg leuk uit.
    Fijn dat je zoveel plezier van hem hebt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een huisdier brengt zoveel gezelligheid. Hij heeft een mooi koppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kees,
    Wat een heerlijk beestje is dat. Hij is in goede handen zo te zien. Mooie foto's!!
    Mooi je nieuwe blog. Een frisse nieuwe start.

    Groeten, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je nieuwe blog ook weer gevonden Kees, ik zal de link op mijn blog aanpassen!.

    Ik vind het super dat jullie een beestje uit het asiel een kans geven op een fijn leven bij jullie thuis. Zo te zien geniet Djiva daar ook van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He is a wonderful looking dog. A best friend indeed!
    Have a nice evening, Kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig dat jullie hond niet zo lang in het asiel gezeten heeft, Kees !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij ziete er ook heel leuk en schattig uit Kees :-)))))
    Kan me voorstellen dat je hem voor geen goud zou willen missen.
    Hij heeft een heerlijk leven bij jullie.
    Groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen