Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

zondag 22 december 2019

Kerst en Nieuwjaars groet

IK WENS AL MIJN BLOGVRIENDEN
FIJNE KERSTDAGEN 
EN EEN GOED NIEUWJAAR

Vanuit mijn kerstdorp


I WISH ALL MY BLOG FRIENDS
A MERRY CHRISTMAS
AND A HAPPY NEW YEAR

From my Christmas village

Met dank aan de vele bezoekjes aan mijn blogs.








8 opmerkingen:

  1. Merry Christmas and Happy 2020, Kees!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merry Christmas, Kees. May 2020 bring you much joy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kerstdorp heb je daar Kees! Wij keken laatst in het tuincentrum de ogen uit, wat een boel is er te koop!

    Fijne feestdagen!
    Vriendelijke groet,
    Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kees.

    Fijne dagen en een heel mooi 2020.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kerstdorp Kees.
    Wens jou / jullie ook hele fijne dagen en een gelukkig en gezond 2020.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Kees,
    Dat ziet er gezellig uit.
    Hele fijne kerstdagen.

    Groeten, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Kees,
    wat gezellig zo'n Kerstdorp :-))))
    En dank je wel voor je wensen.
    Ook voor jou een hele fijne jaarwisseling en een mooi en vooral veilig 2020. Dat we in dat nieuwe jaar weer van veel mooie (natuur) momenten mogen en kunnen genieten.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen