Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

vrijdag 20 december 2019

Oude Haven aan de Hollandse IJssel

In de oude haven aan de dijk en 'n afgesneden bocht liggen diverse oude scheepjes op 'n kille ochtend. Het haventje ligt op loopafstand van het appartementen complex waar wij wonen. Aan de buitenzijde van de dijk ligt het Hitland natuur en recreatie park 'n heerlijk wandelgebied. Dit gebied is het resultaat van vroegere veenafgravingen, nog herkenbaar aan de rechthoekige vijvers die nu aanwezig zijn. 






4 opmerkingen:

  1. Daar is altijd wel wat te zien Kees. Een mooie plek om te wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful views of the old harbour and boats. I enjoy seeing them.

    I had started a new blog with some of m old photos and have been meaing to send you to link so you could visit. Here is the link: https://glancingbackintime.blogspot.com/

    Have a wonderful evening Kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie fotos Kees, daar ben ik nog niet geweest denk ik. Ik wens je fijne feestdagen. Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi blog over de haven Kees.
    Ik kwam er net achter dat je oude blog niet meer is ;-))
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen