Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

zondag 23 februari 2020

Onstuimig weer.

Ondanks het onstuimige weer vandaag, zeer veel wind en zware regen buien, toch even naar Schoonhoven geweest, Was nieuwsgierig hoe het bij het veer was. De lek had veel stroming en behoorlijke golven met schuimkoppen en het water stond behoorlijk hoog. De pont schommelde flink heen en weer met de overtochten maar had geen moeite om aan te meren.






16 opmerkingen:

  1. Hoi Kees.

    Het ziet er nog rustig uit.
    Mooie foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kees, leuke fotos van het veerbootje. Wel een bijzondere vorm, erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zeker onstuimig geweest Kees. Als ik al die regen nu buiten zie, dan kun je je haast niet voorstellen dat we vorig jaar een hittegolf hadden en dat we zo'n last hadden van de droogte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kees,
    Prachtige foto's van deze veerpont.
    Heel indrukwekkend met dat stormachtige weer.

    Groeten, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Un viaje agitado. Gran ferry
    Un abrazo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. That ferry is a beauty, Kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Kees, een mooi blok heb je er weer van gemaakt.
    Het is geen weer om erop uit te gaan.
    Met mij wordt dat ook minder.
    Als je 92 jaar wordt dan wordt het zo wie zo al wat minder.
    Groer van eilandstaete

    BeantwoordenVerwijderen
  8. åhh litt av en ferge!!Går sikkert superhurtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moet je dan niet aan Drs. P denken? De pont is vol, niet meer instappen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Frank, dat is 'n goeie Frank, hihi.
      Groet Kees.

      Verwijderen
  10. Wat staat het water er hoog hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie serie, Kees. Het blijft maar waaien heh !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gefotografeerd Kees, lijkt mij toch niet zo fijn om dan met het pont te gaan.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful and colorful ferry, its color contrasts with the color of the water and the sky.
    Beautiful photos.
    Greetings

    BeantwoordenVerwijderen