Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

dinsdag 24 maart 2020

'N wandelingetje in de omgeving

Vroeg na het middag hapje even 'n korte wandeling gemaakt in de omgeving, Een gedeelte van het park van een vroeger kasteel dat hier heeft gestaan. er stond 'n heerlijk zonnetje, maar toch nog wel 'n  schraal windje.








7 opmerkingen:

  1. What a nice area to walk and explore. Beautiful scenery, wildlife enjoying the water and a nice day. Stay safe and well, Kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je woont in een mooie omgeving Kees. Fijn om even een rondje te lopen en een frisse neus te halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne wandeling lijkt me dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke wandeling Kees, ik neem aan dat Djiva ook mee mocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie fotos. Het is best nog koud.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Kees.

    Leuk plekje om te wandelen.
    Mooie foto's heb je gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Kees,
    het ziet er ook een beetje "koud" uit maar je foto's maken dat weer helemaal goed :-)
    Leuk zoals je die brug hebt gefotografeerd.
    Groetjes, Helma

    PS hopelijk is alles goed met jullie. Het is een nare tijd

    BeantwoordenVerwijderen