Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

vrijdag 3 april 2020

Lieve blogvrienden

Momenteel ben ik gevloerd door 'n zeer verveld virus waarvan ik behoorlijk ziek ben geweest, begin vorige week. de laatste 2 dagen begin ik redelijk op te knappen . Omdat ik ook hartfalen heb ben ik door de huisarts goed in de gaten gehouden en moest afgelopen maandag op dinsdag nacht bijna opgenomen worden in het zieken, gelukkig was het volgens de longarts nog net niet nodig, wij waren er erg blij mee. Gelukkig gaat het nu de goede kant op, maar blijf nog wel even afwezig. voorlopig nog goed uitzieken. Ik hoop dat het met u alleen goed blijf gaan, gezondheid is erg belangrijk in deze tijd en komt a.u.b. alle maatregels na voor u zelf en de medemens.

Ik hoop U spoedig in alle gezondheid terug te zien, lieve groet Jullie blogmaatje Kees.

9 opmerkingen:

  1. Sending some positive thoughts and prayers your way, Kees. Take care and get your health at full strength again. Take is slow!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat naar om te horen Kees, en goed om te horen dat je je alweer wat beter voelt. Ik wens je alle goeds en hoop je hier gauw weer te zien. Hartelijke groet, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kees.

    Heel veel sterkte Kees.
    Fijn dat het weer iets beter met je gaat.
    Houd je haaks.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is niet niks Kees, gelukkig gaat het de goede kant met je op zoals ik het lees.
    Wens je van harte beterschap en doe het rustig aan.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kees, daar schrik ik van. Ik wens je het allerbeste en hoop weer gauw je mooie foto's te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Kees, doe rustig aan, ga het goed uitzieken, hoewel het moeite kost kan ik best een paar dagen (of weken) wachten op een nieuw blogbericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Kees, ik wens je een spoedig herstel. Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Good morning Kees: Terrible news. Take care of yourself and make sure that you recover. These are difficult times.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb je laatste blog al gelezen Kees en ja, iedereen moet zich aan de regels gaan houden. Nu met de paasdagen is het mooi weer en ik moet er een daarvan werken. de andere ben en blijf ik thuis
    Doe voorzichtig nu je lekker aan het opknappen bent.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen