Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

dinsdag 7 april 2020

Muzikale toegift

Hallo Allemaal,

Zondag 6 April kregen we in het parkje bij ons Appartement 'n muzikale toegift, heel leuk en gezellig en bestemd voor alle bewoners, wij konden er van genieten in het zonnetje vanaf  ons balkon.
Ik ben gelukkig weer aardig op de been, alleen nog 'n lichte hoest, maar kijk toch nog enkele dagen uit alvorens weer op pad te gaan.

Enkele beelden van het optreden.



  


9 opmerkingen:

  1. Hoi Kees.

    Leuk zo de muziek.
    Fijn dat het weer wat beter met je gaat.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Kees: mooi dat het weer beter gaat! Ik weet niet of die muziek daarbij echt geholpen heeft, er zijn genoeg artiesten waar ik voor op de vlucht sla, wat overigens ook weer goed is voor de lichaamsbeweging...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk Kees, dat concert voor de deur. Beterschap hoor en doe voorzichtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a wonderful event to enjoy. Music for the soul.
    Wishing you full health again and please stay safe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hei
    Du.Alt vil bli bra :)))

    Flotte bilder fra turen

    Ønsker deg en fin påske og håper du snart gjenvinner helsen :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Kees, dit soort initiatieven. Doe voorzichtig, blijf binnen en blijf gezond!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn om te horen dat het beter met je gaat Kees.
    Superleuk zo’n optreden voor de deur!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A very appealing area. I hope that you are feeling much better, Kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Kees,
    ik vind het echt zo leuk dat er nu allerhande mensen komen die iets voor een andere doen zoals muziek maken. Dit is deze tijd van de corona een prachtig gebaar :-) Mensen hebben echt weer iets voor elkaar over.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen