Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

zaterdag 11 april 2020

Alles valt samen

Ha Lieve blogvrienden

Gelukkig ben ik weer redelijk de oude na dit venijnige virus, maar zo als vaak het geval is vallen soms veel dingen samen zo ook nu. Vanaf donderdag 11.10 uur tot nu 1 uur gelden hebben we een zeer grote storing van Ziggo achter de rug, geen internet , geen tv, dus ook haast geen nieuws, niet leuk. Vanaf nu komt u mij weer regelmatig tegen op het blog.

Heel veel lieve groetjes van mij vanuit ons appartementencomplex en ben blij u weer regelmatig tegen te komen.


10 opmerkingen:

  1. Blij dat het weer goed gaat Kees, met je gezondheid en met je internet verbinding!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kees,
    ik lees ent dat je ook dat vreselijke virus te pakken hebt gehad.
    Gelukkig ben je er heelhuids uitgekomen.
    Ik vind het maar een eng virus en hopelijk vinden ze heel gauw een remedie hiertegen.
    ik ga gauw even verder lezen bij je.
    Groetjes, Helma en doe voorzichtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Kees, mooi dat her weer goed met je gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Glad to see you again. Good that your health is improving. We have been staying in and now the restrictions have been extended to May 5th. We have plenty to keep us busy.
    Happy Easter, Kees!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Kees.

    Hopelijk gaat het nu weer allemaal wat beter met je.
    Blijf alert.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het met jou en het internet weer goed gaat. Goed om van je te horen. Ik wens je fijne Paasdagen toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed om te horen dat je weer opgeknapt bent Kees. En zo’n lange storing lijkt me inderdaad ook geen pretje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Kees,
    Fijn dat het weer wat beter met je gaat. Je hebt een prachtige woning.
    Beterschap nog!!

    Groeten, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Good afternoon, how are you? I'm Brazilian and I'm looking for new followers for my blog. I can follow you too. https://viagenspelobrasilerio.blogspot.com/?m=1

    If you follow me, send the link to my blog and I'll follow you back.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er leuk uit jullie appartementencomplex. Gelukkig gaat het weer beter met je.

    BeantwoordenVerwijderen