Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

donderdag 30 april 2020

Wandeling bij de Kralingseplas

Donderdagmiddag 30 april werd het in de middag toch nog aardig weer en het zonnetje ging nog schijnen, dus in de auto en even naar Rotterdam richting Kralingseplas en Kralingsebos. Het was er heerlijk rustig dus hebben we heerlijk gewandeld. De foto's van het Kralingsebos komen de volgende keer aan bod, nu eerst de Kralingseplas.

Er stond veel wind over het water.

Veel golfjes op de plas.

'n kiekje tussen het riet door.

Het zonnetje kleurde het water zilverachtig.

Aan een zijde van de plas ligt 'n houten pad over het water.

Aan de overzijde ligt Rotterdam.



6 opmerkingen:

  1. Hi Kees, nice photos, you can see and feel the wind in your photos. What a beautiful view of Rotterdam and the path across the water looks like a nice walk could be taken.
    Enjoy your evening and stay safe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto’s Kees, vooral die met het riet op de voorgrond. Een mooie plek voor een wandeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kees.

    Mooie foto's Kees.
    Ik hoor bijna het klotsen van het water tegen de kade.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Looks like a very pleasant area to walk, and you had a nice day for it too.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kan zien dat er inderdaad behoorlijk wind stond maar dat maakt je foto's nog vele mooier :-) In je nieuwste blog had ik al neergezet dat ik daar ook een keer naar toe ga. Prachtig stukje natuur en dat in eigen land.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie fotos. Je ziet inderdaad niet dat je bij een drukke stad bent. Fijne week. Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen