Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

vrijdag 1 mei 2020

Wandeling Kralingsebos in Rotterdam

Vervolg van de wandeling Kralingse plas, nu het Kralingsebos, een behoorlijk groot park aan de rand van Rotterdam en gelegen aan de Kralingseplas. In het park verneem je niet dat je aan de rand van een drukke stad bent.

















11 opmerkingen:

  1. What a beautiful place to explore and enjoy, Kees.
    Have a wonderful weekend and stay safe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk toch om overal dat frisse groen te zien. Fijn dat het daar niet druk is zodat je lekker een wandeling kunt maken.
    Prettig weekend Kees!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Buen reportaje con estas imágenes Saludos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kees.

    Dit is een mooie plek om te wandelen Kees.

    Mooie foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Those puffy white clouds in the sky are very appealing, and back down on earth you have a wonderful area to explore.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend bos, ik kom bijna nooit in de regio Rotterdam, dit bos ben ik ook nooit geweest, wij beperken ons tot de Noord-Hollandse waterleidingduinen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en zo te zien heerlijk rustig, Kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Da's een mooie plek, Kees ! Mooie serie, ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Kees,
    heerlijk dat er zo'n mooie plek vlakbij is en deze plas is ook echt een uniek stukje natuur nabij een grote stad. Hele mooie foto's en ik ga hier ook een keer heen (als we weer mogen reizen). Dit stond al op ons lijstje en jij laat alvast een heel mooi stuk zien.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wonderful hike!I hope here in Norway we soon can do such hikes as well.At the moment snow is coming up again in the Mountains..

    Be safe and happy and dont worry about anything
    Greetings Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi daar. Ik zou die blauwe bloemetjes wel willen plukken hoor.

    BeantwoordenVerwijderen