Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

donderdag 7 mei 2020

Fort Asperen

Tijdens ons uitstapje van zondag 3 mei langs het riviertje de linge zijn we ook even langs fort Asperen gereden in Acquoy bij Leerdam. Het fort was natuurlijk niet geopend wegens de crisis maar vanuit de omgeving is her redelijk te zien Het fort is gebouwd tussen 1845 en 1848 en maakte deel uit van de Hollandse waterlinie. Het is geheel omgeven door water. In 1940 is het nog aangepast als verdediging in de Tweede Wereldoorlog.











7 opmerkingen:

  1. An interesting place to visit, I have no doubt. The world may be turning to the Dutch for guidance in how to handle rising sea levels. As a nation you have more experience than anywhere else in the world, I am sure.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er indrukwekkend uit Kees! Ik mag dit soort forten ook graag bezoeken! Ben je al eens naar fort bij Spijkerboor geweest?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What an interesting place to explore. Beautiful photos, Kees.
    Have a wonderful evening and stay safe, my friend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kees, ben je op de bunkertoer geweest ?
    Ziet er indrukwekkend uit.
    Groet van eilandstaete

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie reportage, Kees. Wij zijn er weleens langs gewandeld. Het lijkt natuurlijk op een bunker en daar ben ik mee opgegroeid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Boa noite meu querido amigo. Parabéns pelas lindas fotos. Estou lhe seguindo também com todo prazer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Kees.

    Mooie foto's Kees.
    Altijd fijn iets van het oude terug te kunnen zien.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen