Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

zaterdag 13 juni 2020

Korenmolen in Brouwershaven

De korenmolen met de naam De Haan in Brouwershaven staat op de wallen van het oude 
vestingstadje. De molen is gebouwd in 1724. De molens is gerestaureerd 1965 en 1967 en is thans een vakantie woning.       









5 opmerkingen:

  1. Dat is een mooie serie, Kees. Ook mooie hollandse lucht op de achtergrond !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kees.

    Prachtige molen.
    Mooie foto's heb je ervan gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Molens zijn altijd mooi om te zien. Deze is prachtig gerestaureerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a beautiful mill, Kees. That would be an excellent holiday home to stay in.
    Enjoy your day!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie molen Kees, zoiets staat ook vlak bij de saanse skans, maar die is volgens mij niet te bezoeken

    BeantwoordenVerwijderen