Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

vrijdag 12 juni 2020

Weer terug van een korte vakantie


Heerlijk, 10 dagen verbleven op het zuid Hollandse eiland Voorne Putten en Goeree Overflakkee en de Zeeuwse eilanden. We genoten van het mooie weer, Twee natte dagen met flinke regenbuien, de prachtige natuur, de brede wateren en meren en de Zeeuwse dorpen.

Twee oude nog in bedrijf zijnde vissersboten in Brouwershaven, een al oud vissersstadje aan het Grevelingenmeer in Zeeland.









6 opmerkingen:

  1. Leuk om al die vissersboten te zien Kees. Er valt daar genoeg te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er mooi uit Kees.
    Prachtig om te zien dit soort vissersschepen.
    Ben jaren geleden zelf ook een paar keer met zo'n schip weggeweest vanuit Stellendam. Maar het weer was toen best ruig en ik werd er toen alleen maar zee ziek op. Sindsdien maar gewoon vis van de markt...hihi...!!

    Groeten, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I hope that you were able to enjoy some of the catch fresh from the sea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Some fine looking fishing boats. Nice photos, Kees. Have a wonderful weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Kees.

    Wat fijn Kees dat jullie daar hebben genoten.
    De vissersboten zien er nog goed uit.
    Mooie foto's heb je gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Boa tarde. Nos dá vontade de velejar junto com eles.

    BeantwoordenVerwijderen