Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

woensdag 8 juli 2020

Molen in de Alblasserwaard

Tijdens een van de vele uitstapjes die wij maken hebben we deze molen gespot. 
Het is de wip poldermolen Stijve molen. (aparte naam).
De molen is in 1665 gebouwd ter bemaling van de polder Middelbroek, Ameide en Tienhoven.





9 opmerkingen:

  1. Hoi Kees,
    Mooie Foto's!!
    Mooi ook met die bewolkte lucht.

    Groeten, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You are fortunate to live in a country where you can see these wonderful windmills which, along with tulips, seem to define Holland.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een mooi model molen. Een stralend middelpunt in het landschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kees,
    hele mooie en heldere foto's en dat met die donkere luchten erboven!
    Echt heel mooi.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The clouds and the windmill create a beautiful photo. Excellent work, Kees!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Kees die molens, lijken een beetje op molens in Denemarken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Uit 1665, dat is onvoorstelbaar lang geleden Kees. Ziet er nog prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Kees.

    Een prachtige molen.
    Mooie foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Drukte even op de polder en ja hoor een mooie molen kwam in zicht. En voor mij wel wat bekend
    omdat ik deze omgeving ook wel goed kent.

    BeantwoordenVerwijderen