Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

zaterdag 11 juli 2020

Kasteel Maarsbergen

Kasteel Maarsbergen in Maarsbergen stamt van oorsprong als abdij uit de middeleeuwen, in de 17e eeuw is het totaal verbouwd tot het kasteel op deze plaats. De toren aan de linkerzijde is er later bijgebouwd. het kasteel bevindt zich in een groot landgoed en heeft diverse Bijgebouwen.

Het kasteel aan de oprijlaan

De voorzijde


De achterzijde


De bijgebouwen, zoals het koetshuis en de stallen.



9 opmerkingen:

  1. Looks very appealing. i am sure those buildings could tell many stories.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo’n prachtig kasteel om te zien. Je hebt er mooie foto’s van gemaakt Kees.
    Ook de kleuren van de luiken passen er goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kasteel Kees met die bijgebouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The castle is a beautiful building, Kees. Have a wonderful weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Kees.

    Een prachtig kasteel.

    Mooie foto's Kees.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kasteel en bijgebouwen met de luiken.

    BeantwoordenVerwijderen