Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

maandag 13 juli 2020

Restauratie

Tijdens onze wandeling bij kasteel Huis te Warmond, waar ik gisteren foto's wilde gaan maken, kwamen wij tot de ontdekking dat het in de steigers stond, het wordt momenteel gerestaureerd. Pech voor mij maar goed voor het kasteel, heb toch enkele foto's gemaakt om er niet voor niets heen gereden te zijn. Wat ons opviel was dat het landgoed er omheen er onverzorgd uitzag, wij schrokken er van. Vorige zomer was het 'n prachtig park dat goed verzorgd was, erg jammer. Ik heb er dus geen foto's genomen.








8 opmerkingen:

  1. That was a disappointment but you got some great photos of the work being done on the castle. I wonder how long it will take before work is completed. Have a wonderful week, Kees and stay safe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig wordt wel tijd en geld besteed aan onderhoud van het kasteel. Het is duidelijk dat het een prachtig gebouw is. Fijn om je foto’s te zien, Kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kees.

    Mooi dat het opgeknapt gaat worden.
    Misschien na dat het is opgeknapt dat het landgoed dan ook weer onderhanden wordt genomen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It must be costing a small fortune for these renovations.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful place!I hope they have money to restore it

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Quizás tengas una nueva oportunidad de verlo, ya con la Restauración terminada. Por lo que veo, es un edificio que merece ser conservado y debe de ser muy interesante visitar su interior.

    Saludos desde España.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ze het gebouw restaureren dan zullen ze de tuin toch ook bijhouden? Of zouden ze het verkoopklaar maken, dan helpt een verwaarloosde tuin ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Misschien gaat de aandacht eerst uit naar het kasteel en later naar de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen