Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

vrijdag 7 augustus 2020

Droogte

Tijdens ons verblijf in de achterhoek reden op aanraden van het hotel naar Duitsland naar de Zwilkeplas, 'n klein stukje over de grens, Daar zou een flinke Flamingo kolonie aanwezig zijn, zo'n 40 a 50 stuks. Helaas toen wij er aankwamen na een aardige wandeling bleek de plas droog te staan en dus geen Flamingo te zien, niet in de verste omtrek. Dit was 'n flinke teleurstelling voor ons.
Heb toch maar enkele foto's van de (droge) plas gemaakt.




11 opmerkingen:

  1. ohh wonderful place!so sorry you did not see any Flamingoes!Wish you a happy weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is jammer Kees. Ik ben er een aantal keren geweest en heb de flamingo's wel gezien. https://detantevantjorven.blogspot.com/2014/04/wandelen-bij-het-zwillbrocker-venn.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die flamingo's hadden de foto's wrl opgevrolijkt, het lijkt nu meer een grasveld. Ik begrijp dat je teleurgesteld bent

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zeker jammer Kees. En ook voor alle dieren die normaal gesproken in en rond zo’n plas leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Kees... Beautiful images of this ice landscape... Happy weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's Kees, jammer dat het droog stond.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. That is a disappointment seeing no flamingoes, Kees. Nice photos, maybe better luck next time for the flamingoes. Have a wonderful weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Kees.

    Dat is zeker heel jammer dat ze weg waren.
    Het is daar wel mooi.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi kees, dat is een teleurstelling. Is dat hetzelfde als Zwillbrocker Venn waar de flamingos van Battenoord vandaan komen. Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Misschien zijn ze dan alweer in Battenoord als ze vertrokken zijn. Alles is vroeger dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat is zeker jammer.
    Wij zijn er ook eens geweest en toen stonden ze veel te ver weg waardoor je ook geen leuke foto's kon maken. De droogte vind ik echter nog erger!
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen