Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

zaterdag 1 augustus 2020

Zomaar 'n vijver

Deze vijver gespot in Bredevoort in de Achterhoek in Gelderland tijdens het nuttige van een heerlijke appelpunt en koffie. Reden was de grote aantallen waterlelies in de vijver, helaas was het regenachtig weer dus zijn de foto's iets somber.




12 opmerkingen:

  1. Hoi Kees.

    Wel mooi zo in het midden van de vijver al die lelies.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn altijd prachtig om te zien. Een fijn uitzicht als je aan het genieten bent van koffie met appeltaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Åhh herligt å gå på en slik tur!Det er ikke alltid de store naturopplevelsene vi husker men de små gode

    Ønsker deg en riktig fin helg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De koffie met appeltaart klinkt heel goed, zoiets heeft direct mijn aandacht. Jammer dat een foto ontbreekt, daar had dit bericht zo van kunnen opkikkeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmm, ga ik er wel van uit dat er geen kikkers tussen de lelies zitten.

    Hachelijk?

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Boa tarde deu aquela imensa vontade de conhecer pessoalmente. Parabéns pelas fotos.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Kees, dankjewel voor je reactie.
    Die prenten van jou mogen er ook zijn.
    groet eilandstaete

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A very peaceful view! Beautiful photos, Kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's Kees.
    Een prachtig gebied.
    Je had dus een prima uitzicht tijdens het genieten van de appeltaart. Lekker hoor!!

    Groeten, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou Kees je had zomaar op de koffie kunnen komen, wat een bekend terrein voor mij.
    Mooi gefotografeerd.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is ook een hele mooie vijver.
    met nog mooi groen. mag ik graag zien.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen