Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

dinsdag 27 oktober 2020

Wandeling in het natuur en recreatiegebied Hitland

Het natuur en recreatiegebied ligt  een steenworp van ons appartement, dus zo nu en dan maken wij daar 'n heerlijke wandeling, momenteel is het fraai gekeurd met veel bomen met 'n gele herfst tint. Het gebied ligt gedeeltelijk in Nieuwerkerk aan de IJssel en Capelle aan de IJssel tussen de s'Gravenweg en de dijk van de Hollandse IJssel.










 

8 opmerkingen:

  1. Mooie herfstkleuren Kees, dat is genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The autumn colours are beautiful. It's nice to walk with nature surrounding you. Enjoy Kees and stay safe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kees.

    Prachtig park Kees.
    Mooie foto's heb je gemaakt van de herfstkleuren.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vakre naturlige bilder fra turen Kees!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Kees, mooie fotos. Dan woon je ook mooi met zo'n mooi gebied in de buurt. Fijn weekend. Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Boa noite Kees. Parabéns pelas fotos maravilhosas.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik mag ook graag in de herfst in het bos wandelen

    BeantwoordenVerwijderen