Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

maandag 2 november 2020

Herfstwandeling bij de Kralingse plas

Gisteren een heerlijke wandeling gemaakt in het Kralingsebos en langs de Kralingseplas. Dit fraaie park ligt ook in onze directe omgeving, zo'n 10 minuten rijden met de auto en ligt direct aan Rotterdam. Het waaide lekker en af en toe een regenbui, dit deerde ons niet. Diverse schimmels en paddenstoelen kruiste ons pad het was toch 'n heerlijke en echte herfstwandeling. Volgende keer meer.

















8 opmerkingen:

  1. Hoi Kees.

    Mooie wandeling kon je maken Kees.
    Mooi stuk natuur.
    Mooie foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herlig tur Kees!Likte godt å se på alt du har tatt bilde av:))
    Gleder meg til å se fortsettelsen :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Boa tarde Kess. Obrigado pelo registro da sua bela caminhada. As fotos ficaram maravilhosas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De herfstkleuren zijn schitterend, je hebt de paddenstoelen ook weer mooi vastgelegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Autumn's beauty is all around. Beautiful photos Kees, thanks for sharing.
    Have a wonderful new week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt herfst Kees. Volgens mij mooier dan andere jaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie fotos van je wandeling Kees. Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi kees, mooie fotos'-mooie omgeving.
    Daar is het goed toeven, echt herfstfoto's.
    groet eilandstaete

    BeantwoordenVerwijderen