Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

vrijdag 6 november 2020

Schapen

laatste serie van de herfstwandeling in het Kralingsebos. tijdens deze wandeling kwamen we deze kudde schapen tegen, lijkt me erg koud en nat voor de dieren al hebben ze wel 'n lekker wollen jasje aan. We hebben er echter geen herder bij aanwezig gezien, de kudde werd afgeschermd door 'n soort van nylon afrastering. 






 

9 opmerkingen:

  1. The sheep are more interested in eating it looks like. :)
    Wonderful photos, Kees and have a great weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kees.

    Ze hebben wel lekker de ruimte.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kees!!! Very nice pictures... happy weekend and stay safe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schapen zijn leuke beesten, hier staan ze ook bij een paar boeren in de weide

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is best een grote kudde. Altijd leuk om te zien. Fijn weekend Kees!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Boa tarde Kees. Tanto as ovelhas como o pasto são muito lindos. Confesso que tenho a curiosidade e vontade de um dia comer um queijo feito com leite de ovelhas.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schapen zijn altijd mooi Kees.

    Groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So many sheep. Beautiful photos
    Have a nice week
    Greetings

    BeantwoordenVerwijderen