Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

maandag 9 november 2020

Enkele molens in De Provincie Groningen

Tijdens ons vakantie in Groningen vroeg in het najaar heb ik ook 'n aantal molens gefotografeerd, U had deze nog te goed van mij, beetje laat  maar ik wil ze u toch tonen. De kwaliteit is helaas niet zo best. het was enkele dagen best wel guur en regenachtig, jammer. Dit waren molens in Hoogkerk, Mensingemeer, Pietersburen, Feerweerd,, wieringerwaard en Winsum. 







 

11 opmerkingen:

  1. Mooie foto's Kees.
    Je eerste foto is een mooi rustig beeld. Knap gedaan.

    Groeten, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kees.
    Het doet me weer even aan mijn vader denken, hij hield zo van molens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige plaatjes Kees. Echt Hollands.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kees.

    Heel mooi de molens Kees.
    je hebt ze mooi op de foto gezet.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's van al die molens Kees.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie molens Kees! Ik vind het toch altijd lastig om er mooie plaatjes van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Kees!!! Beautiful images ... Good weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je was altijd al gek op molens Kees, en nu kunnen wij ook mee genieten van deze mooie molens. Jammer dat in veel provincies de molens weg zijn. Ik heb genoten van deze mooie molens :-)
    Groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen