Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

woensdag 2 december 2020

Even 'n berichtje

Ben momenteel even niet bezig met bloggen.

Tijdens 'n vakantie in Gelderland is in ons appartementen complex op onze gang 'n hevige woning brand geweest 3 woningen voor bij onze woning, U begrijpt dat dit zeer ingrijpend is geweest en zijn daardoor ook naar huis geweest. Inmiddels is ons huis weer gereinigd en hebben verder gelukkig geen schade. 5 woningen zijn wel voor enige tijd onbewoonbaar verklaard.

Hierdoor even geen aandacht en zin in bloggen, maar komt ter zijne tijd wel weer terug.

Groet van Kees.    

9 opmerkingen:

  1. Oh Kees, dat is heftig!
    Ik miste je al een poosje, maar begrijp nu de reden. Je hebt andere, belangrijker dingen aan je hoofd.
    Sterkte! Neem de tijd. Dat bloggen komt wel weer.
    Hartelijke groet,
    Adri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat erg. Heel veel sterkte, Kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend akelig Kees. Veel sterkte gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is vervelend Kees, logisch dat je hoofd even niet naar bloggen staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So sorry to hear this terrible news. Good luck and take care.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dan heb je andere dingen aan je hoofd Kees.
    Neem de tijd.

    Een hartelijke groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Kees.

    Dat is heftig, neem maar lekker even de rust die je kunt krijgen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje Kees,
    ik lees het nu pas!
    Dit zal echt schrikken geweest zijn zeg.
    Logisch dat je even geen zin had in bloggen of wat dan ook.
    Groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. IK kan me voorstellen dat het eff.schrikken is.
    En dat je hoofd niet bij blogger is
    Ik wens je veel sterkte en een fijn kerstfeest.
    groet eilandstaete

    BeantwoordenVerwijderen