Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

maandag 7 december 2020

De rust is weer enigszins terug, weer tijd voor 'n blog.

Heerlijk bezig geweest met de kerstspullen, De boom staat er weer en het kerstdorp staat weer voor het raam in de vensterbank.

Enkele fragmenten van ons kerstdorp.













 

19 opmerkingen:

  1. Hoi Kees,
    Fijn dat jullie weer gewoon in je eigen huis kunnen en het weer gezellig kunnen maken.
    Ziet er mooi uit Kees.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Kees,
    Glad you are back home. It's nice to see the Christmas village again, it's gets you in to the spirit. Have a wonderful evening.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Boa tarde meu querido amigo Kees fico feliz em seu retorno à sua casa, parabéns pelas imagens. Boa segunda-feira.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Kees, je bent er weer. Oost west, thuis best, zullen we maar zeggen.
    Fijne voorbereiding op kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn om weer de kerstspullen neer te kunnen zetten Kees.
    Wat een mooi kerstdorp.

    Geniet ervan en groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Kees.

    Dat ziet er heel gezellig uit.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat jullie nu de rust weer hebben gevonden Kees. Het dorp is prachtig! Er is zoveel te zien, vooral de kaasdragers zijn een leuk detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kerstdorp Kees, erg fraai die 2 molens.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er super gezellig en mooi uit Kees.
    Het zal veel werk zijn, maar het resultaat mag gezien worden.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Kees,
    prachtig om die kerst tafereeltjes te zien van het dorp.
    Heel gezellig en ontzettend mooi om te zien.
    We moeten het ook van de gezelligheid binnen hebben ;-)
    groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Kees, prachtig dat kerstdorp.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Kees, your Christmas village is wonderful.
    I wish to you and to your family a Merry Christmas and a Happy New Year, full of all the best.
    Take care and Best wishes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet dat er gezellig uit bij jou. Dat geeft het sfeer en ik vond het leuk om het te zien. Als de gezelligheid niet buiten is dan kan het binnen heel gezellig zijn en die sfeer heb je wel gecreëerd.

    BeantwoordenVerwijderen