Over mij

Mijn foto
Zuid Holland, Netherlands
Kees is mijn naam om mij even voor te stellen. Ik ben geboren op 3 April 1949. Ik woon in de omgeving van het prachtige Rotterdam en inmiddels geniet ik van m'n pensioen. Een van mijn hobbys is fotograferen.

dinsdag 14 januari 2020

Kastelen

13e eeuws kasteel Haamstede in Burgh Haamstede.
In circa 1525 door brand verwoest en weer herbouw en uitgebreid.
Laatste verbouwing, Twee torens aan de voorzijde toegevoegd 
Rechter rechthoekige rechter zijvleugel aangebouwd
Aan de achterkant 'n vleugel aangebouwd.




11 opmerkingen:

  1. Echt een traditioneel kasteel. Een prachtig gebouw om te zien Kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. An impressive gate and an imposing structure.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kees.

    Super mooie foto's.
    Prachtig Kasteel.

    Kees ik weet niet of andere hier ook last van hebben, maar de zwarte letters op het blauw, zijn een beetje moeilijk te lezen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Patricia, ik ga 'n andere kleur opzoeken hiervoor,
      Fijn dat je reageerd.
      Groet Kees.

      Verwijderen
  4. Ik heb tijdens onze wandelingen al heel wat kastelen gezien, verleden week nog maar deze kende ik niet. Een echt kasteel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er nogal uit als een landhuis, ik houd meer van kastelen (waterburchten) als het Muiderslot of Ammerzoden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Frank, ik ook hoor, deze is ook veel groter geweest, maar het is 'n echt kasteel hoor, met 'n flinke historie.
      Groet Kees.

      Verwijderen
  6. Beautiful looking gate and castle. Very nice, Kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Precioso reportaje, me han gustado mucho todas las fotos. Kees tienes un nuevo seguidor desde España.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die toenganspoort vind ik echt leuk en ook heel mooi.
    Het kasteel zelf lijkt aan de voorkant wel op kasteel maar aan de achterkant is het een beetje een vreemde bouw!
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen